EMPTIES #1

by - rujna 07, 2016

Nakon nekog vremena, skupila se ekipica potrošenih proizvoda. Smatram da su potrošeni proizvodi jako dobra vrsta postova jer kada neki proizvod potrošimo možemo steći dojam o njemu i zatim ga podijeliti. Nisam čekala da se skupi previše proizvoda jer bi tada ovaj post bio jako dugačak što je jako zamorno i za čitanje i za pisanje. Pa krenimo.



BALEA MASKA ZA OŠTEĆENU KOSU S VANILIJOM I BADEMOVIM ULJEM – maska za kosu koju koristim stalno, i pošto baš ne koristim regenerator kroz njih prolazim jako brzo. Maska odlično njeguje i hidratizira kosu te ju čini mekom i lepršavom. Ima ugodan miris koji ne ostaje na kosi. Ovdje su se našle dvije i imam ih još u zalihama.  

BALEA TREND IT UP SPREJ ZA ZAŠTITU KOSE OD TOPLINE – kosu oblikujem gotovo svaki dan peglom i ponekad figarom stoga mi je potrebna zaštita od topline. Meni gotovo svaki sprej za kosu odgovara i ne primjećujem neku preveliku razliku među njima, ali ih volim koristiti jer želim zaštiti svoju kosu koliko mogu ne odričući se peglanja.


AVON CLEAR SKIN PORE PENETRATING MASKA ZA LICE S 0,5 % SALICITNE KISELINE- sasvim solidna maska za lice po prihvatljivoj cijeni. Nisam primijetila da radi čuda, ali lijepo očisti lice i koža poslije korištenja bude meka. Nije očistila mitesere, ali ih je učinila manje vidljivima.

BALEA MATIRAJUĆA KREMA ZA SUŽAVANJE PORA- o ovoj kremi sam već napisala recenziju pa detaljnije možete pročitati OVDJE. Krema blago matira lice, brzo se upija i lagana je, no ne sužava pore. Jako ju volim i već sam kupila novu.

BALEA GEL ZA PRANJE LICA S VOĆNIM KISELINAMA ZA SUŽAVANJE PORA MJEŠOVITE KOŽE- gel za čišćenje iz iste linije kao prethodna krema. Gel koji koristim svakodnevno, jako ga volim, lijepo očisti lice i već sam kupila novi. No pore, kao ni prethodna krema, ne sužava.


GARNIER ACTION CONTROL TERMIC DEZODORANS- odličan dezodorans,  moj favorit. Čuva vas o neugodnih mirisa cijeli dan(navode da djeluje do 72 sata što nisam isprobala) i po visokim temperaturama (navode da je djelotvoran do 45°C). 

AVEO ODSTRANJIVAČ LAKA ZA NOKTE- odstranjivač laka za nokte koji koristim stalno, lijepo skine lak, a za cijenu oko 5 kuna, dobijete 125 ml što je odlično.

AVON FIKSATOR- ovaj je u starijoj verziji, a Avon je nedavno izašao s novom verzijom koja se može koristiti i kao baza, imam oba i ne znam baš u čemu je razlika, meni su jednaki. Ovaj sam koristila kao bazu i za pojačavanje intenziteta sjenila i kao takav se pokazao odličan. Problem bi mogao biti alkohol na trećem mjestu sastojaka, pa bi nekim ljudima mogao isušiti kožu iako ja nisam imala problema.


MAYBELLINE AFFINIMAT TEKUĆI PUDER- puder koji dugo vremena nisam nosila, većinom sam ga koristila za miješanje s drugim puderima kako bi ih posvijetlila. Dosta je rijedak i pruža srednje prekrivanje. Moj je u nijansi 14 CREAMY BEIGE.

ESSENCE STAY ALL DAY CONCEALER- sasvim solidan korektor, dugotrajan je, pruža dobro prekrivanje, ne isušuje i ne uvlači se borice oko očiju. Moj je u nijansi 20 SOFT BEIGE koja mi se činila više rozog podtona u odnosu na desetku.

CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE- moj najdraži korektor, ne isušuje područje oko očiju, vodootporan je i samim time vrlo dugotrajan, nekada se malo uvlači u borice oko očiju, ima izvrsnu prekrivnu moć i jako mi se sviđa izbor nijansi. Ovaj je u nijansi 010 Porcellain, a kod sebe imam i 005.

MAYBELLINE BABY LIPS- ovoga balzama za usne je ostalo vrlo malo, ali ga se rješavam jer je promijenio miris i sretna sam što ga se rješavam jer mi se nije svidio zbog boje (nijansa je PINK PUNCH) i ni sama ne znam zašto sam ga kupila.

ESSENCE LIP LINER U NIJANSI 14 WISH ME A ROSE- Essence lip linere obožavam i ovo mi je jedna od omiljenijih nijansi, koristila sam ju jako često i definitivno moram kupiti novi, iako mi je žao jer je ovaj iz prijašnje formule koja je kremastija od nove.


I to je to, moji potrošeni proizvodi. Ugodan vam dan! :)

You May Also Like

0 komentari