BUDGET BUYS

by - rujna 23, 2016

U ovome postu odlučila sam pisati o nekoliko izvrsnih proizvoda s cijenom manjom od 50 kn jer vjerujem da smo svi u potrazi za jeftinim, a kvalitetnim proizvodima te vam želim pokazati da niska cijena ne znači nekvalitetan proizvod i obrnuto. Pa krenimo.


 
LABELLO LIP BUTTER COCONUT


Tijekom cijele godine imam problema sa suhim usnama te mi je potrebna dobra hidratizacija za njih i tako sam pronašla ovaj maslac za usne ( i zato što obožavam kokos hihi). Uistinu jako dobro hidratizira, ali je pomalo nepraktičan zbog pakiranja (koje mu je nedostatak jer je uz nepraktičnost i njegovo korištenje ne baš higijensko) te za zbog toga koristim kod kuće, a vani koristim balzam u stiku. Prije spavanja ga nanesem u dosta debelom sloju i ujutro su mi usne jako mekane. A tek miris... divotica :)
CIJENA: oko 20 kn

AVON ČETKICA ZA ČIŠĆENJE LICA 


Pravo otkriće! Ova malena silikonska četkica toliko dobro očisti lice i učini ga toliko mekanim da dodir da sam se ja zaljubila odmah nakon prvog korištenja. Koristim ju ujutro i navečer tako da na ju nanesem malo gela za čišćenje lica, isperem i divim se.  Jedna od najboljih stvari koju sam kupila u posljednje vrijeme.
CIJENA: redovna cijena je 20 kn, u aktualnom katalogu 15 kn

AVON 2U1 BAZA I FIKSATOR
Proizvod koji koristim kao bazu za svoju šminku, nanosim ga nakon kreme i prije pudera. Odlično drži make up na mjestu, koji nakon dužeg vremena počinje minimalno, ali ravnomjerno, blijediti. Koristim ga i za pojačavanje intenziteta sjenila ili highlightera, tako da prije korištenja našpricam kist i zatim umočim u proizvod te im se pigmentiranost i trajnost pojačava. Kao fiksator ga rijetko koristim, ali i taj posao odlično obavlja. Iako meni nije stvarao probleme, alkohol na trećem mjestu bi mogao nekim isušiti kožu.
CIJENA: redovna cijena 50 kn, ali je često na sniženjima, u aktualnom katalogu 25 kn

BEAUTY UK PRO GEL EYELINER



Odličan tuš, crn, dugotrajan, lak za raditi s njime, nakon što ga nanesete ne mrda, ne razmazuje se i ne preslikava se. Dolazi staklenoj posudici koja je vrlo kvalitetna, u kartonskom pakiranju uz kistić koji nije baš najbolji, ali može poslužiti (ja koristim Essence kosi kist koji je odličan). Na tržištu postoje tri boje- crna, smeđa i plava, a moj je crni u nijansi no.1 JET BLACK.  Imam ga već sigurno pola godine i nije se osušio.
CIJENA: oko 40 kn (dostupan je u Kozmu koji često ima sniženja na make up pa možete proći i jeftinije, ja sam svoj kupila na sniženju)

CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE


Za ovaj korektor ste vjerojatno čuli, ali sam ga morala spomenuti. Kremasta tekstura, odlično prekrivanje, dobar izbor nijansi, dugotrajan, vodootporan. Jedina mana mu je da se nekada zna uvući u borice kod očiju, ali ništa strašno. Uz setiranje puderom u prahu izdrži cijeli dan (bez setiranja ga nisam isprobavala).  Dolazi u tri nijanse, ja sam isprobala 005 i 010, obje mi odgovaraju, petica je malo svjetlija i toplija, dok je desetka hladnija. Jednostavno, moj omiljeni korektor.
CIJENA: malo manje od 30 kn

CATRICE HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING PUDER



Ne znam za vas, ali ja obožavam nanositi highlighter i to mi je vjerojatno najdraži dio šminkanja. Ovaj highligter je baked (pečen), meke teksture, lako se blenda, dugotrajan je, dobro pigmentiran i jako lijepo naglašava dijelove koje želite naglasiti. Obožavam!
CIJENA: 40 kn

AVON MAT RUŽEVI


Meni jedni od najdražih ruževi. Nisu potpuno mat, ali samim time niti ne isušuju usne, nisu suhi, lijepo se nanose i odlično su pigmentirani. Traju nekoliko sati na usnama, bez jela i pića, ali meni to ne stvara problem jer ih vrlo lako možete popraviti ili ponovno nanijeti. Do sada sam ih skupila tri (nijanse: PURE PINK, BERRY BLAST, MARVELOUS MOCHA)koji su mi se najviše svidjeli, ali planiram kupiti još koji. Moj apsolutni favorit je Marvelous Mocha, divna smeđa nijansa.
CIJENA: redovna cijena 50 kn, ali je često snižen, u aktualnom katalogu nije dostupan, ali mu na sniženjima, cijena varira izmeu 25 i 35 kn 

You May Also Like

0 komentari