ABOUT

by - rujna 06, 2016

Pozdrav ljudi, nadam se da imate dobar dan, ako ne biti će bolje i hvala vam što ste posjetili moj blog!

Danas pišem nešto drukčiji post u kojem ću pisati o mome blogu. Kao što sam naziv moga bloga kaže, volim ljepotu, prvenstveno mislim da kozmetiku, preparativnu i dekorativnu te ću pisati o kozmetici, preparativnoj i dekorativnoj.

No za mene ljepota je mnogo više, ljepota dolazi iznutra i ljepotu je moguće pronaći svugdje oko nas, nekada malo teže, no ako se dovoljno potrudimo moguće je. Tako će i moj blog biti posvećen ljepoti, ali ljepoti koju je moguće pronaći posvuda – u kozmetici, knjigama, životnim pričama, kuhanju, ma posvuda. Ljepota je i to što smijemo iznositi vlastito mišljenje, pa ćemo ponekad razgovarati o kojekavim drugim temama. A i volim brbljati pa eto :)

Ovo maleno razmišljanje možemo završiti riječima Anne Frank, „misli na sve ono lijepo što se nalazi u tebi i oko tebe, i budi sretan.“

A sada nešto o meni, zovem se Valentina i imam 22 godine. Obožavam kozmetiku, obožavam se šminkati i mackati, volim dobre knjige, djecu, životinje, povijest i još hrpu stvari. Blog sam odlučila otvoriti nakon duuuuuugo razmišljanja i  čitanja drugih blogova te sam odlučila i ja isprobati.

Kako biste se mogli poistovjetiti sa mnom, neke osnovne stvari:
KOSA: suha i oštećena, ali se brzo masti, bojana, tamno smeđa (prirodna pepeljasto smeđa), prirodno valovita, ali ju peglam,  dužine oko ramena

KOŽA: vrlo svijetla, neutralnog do hladnog podtona, mlada, mješovita s masnom t – zonom (čelo i nos) te bradom, ne pretjerano osjetljiva

Želim napomenuti da nisam stručnjak niti u jednom području o kojemu ću pisati, iznosim svoje vlastito mišljenje te ukoliko se odlučite isprobavati nešto na moju preporuku, činite to na vlastitu odgovornost, jer ono što odgovara meni  ne mora nužno odgovarati vama.

I to je to, nadam se da ćemo se ugodno družiti i da će vam se svidjeti moj rad te vam želim ugodan dan :)

P.S. Za sva pitanja, prijedloge i suradnje stojim vam na raspolaganju na mailu: beautyyylover101@gmail.com

You May Also Like

0 komentari