AVON ČETKICA ZA ČIŠĆENJE LICA

by - rujna 27, 2016

Danas pišem o jednom proizvodu koji je za mene veliko otkriće i brzo se uvukao u moju svakodnevnu rutinu čišćenja lica i tamo postao neizostavan i nezamjenjiv. Iako sam ga već spomenula u postu Budget Buys koji, ako vas zanima možete pogledati OVDJE, odlučila sam za njega napisati posebnu recenziju jer to zaista zaslužuje. Riječ je o, kako ste mogle i zaključiti iz naslova, Avonovoj četkici za čišćenje lica.



Četkica dolazi zapakirana u plastičnu vrećicu, izrađena je od termoplastičnog elastomera dimenzija 6,3 x 5 cm. Dostupna je u Avon katalozima, po cijeni oko 15 kn. Malena je, praktična, elastična i jako je njome očistiti lice. Pipci koje ima (ne znam drugi naziv haha) su dovoljno mekani, a opet dovoljno čvrsti kako bi lijepo očistili lice. Četkica na stražnjoj strani ima praktični pipak pomoću kojega ju možete zalijepiti za zid u kupaonici ili u kupaonskom ormariću.




Koristim ju svako jutro i večer prilikom čišćenja lica, tako da se umijem toplom vodom kako bih otvorila pore, na četkicu nanesem malo gela za čišćenje lica i malo vode, zatim blagim kružnim pokretima očistim lice i isperem hladnom vodom kako bih zatvorila pore. Četkicu isperem mlakom vodom (kako i navode upute za korištenje) i pomoću pipka zalijepim u kupaonski ormarić.

Nakon korištenja koža bude jako mekana (kao bebina guza) i očišćena u potpunosti i definitivno pojačava djelovanje gela. Bipa u svojoj ponudi ima istu ovakvu četkicu samo u roza boji i ako vam Avon nije dostupan slobodno isprobajte njihovu, jer sam pročitala dobre recenzije za nju te svakako imate moje preporuke. 

You May Also Like

0 komentari