VICTORIA BEAUTY SILINKONSKI JASTUČIĆI ZA OKOLOOČNO PODRUČJE S HIJALURONOM

by - prosinca 15, 2017

Okoloočno područje mi je u zadnje vrijeme malo čudno te sam jednom prilikom, dok sam šetala Bipom vidjela ove silikonske jastučiće za okoloočnu njegu i odlučila ih kupiti u nadi da će mi pomoći s njegom tog specifičnog područja. Jesu li mi stvarno pomogli, saznajte u nastavku!


Jastučići dolaze da plastičnoj podlozi, a sve zajedno se nalazi u vrećici s plavim detaljima. Proizvod možete kupiti u Bipi po cijeni od 12,90 kn. U pakiranju dobijete 2 jastučića i određenu količinu seruma. Jastučići su silikonski, ali dosta debeli i meni je bilo malo teško ih držati na licu jer su stalno padali, odnosno klizili. Ipak, ukoliko ih nanosite na potpuno suhu kožu, duže će stajati na licu, odnosno sporije će kliziti. Masku se preporučuje držati na licu 20-30 minuta, ostatak proizvoda umasirati te sam ju ja tako i koristila.

Proizvođač navodi da je ovo visokoučinkovita maska sa kristalnim kolagenom koja pruža pojačano podizanje i učinkovito pomlađuje nježnu kožu ispod očiju. Učvršćuje i hidratizira kožu, povećava elastičnost i smanjuje bore. Posebna formula osigurava maksimalnu apsorpciju sastojaka. Rezultat je mladenački izgled i meka koža.

Proizvod je vrlo lagan te je vodenasto gelaste teksture. Brzo se upija. Nažalost, nisam primijetila nikakvo posebno djelovanje; vrlo lagano hidratizira kožu, kao neka lakša okoloočna krema te se nikakve promjene ne vide. Znam da se takvo nešto ne može očekivati nakon samo jedne upotrebe, no nikakav rezultat me je baš razočarao. Na pozitivnu stranu, nije izazvao nikakve iritacije, kako kože, tako niti očiju. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Za kraj mogu reći da me ovaj proizvod razočarao i da ga slobodno možete preskočiti. Osim što se mučim s držanjem proizvoda na mjestu te me strašno živcira stalno ponovno podizanje proizvoda, nema gotovo nikakav učinak na koži.

Jeste li isprobali ove jastučiće? Što koristite za njegu okoloočnog područja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić stiže za točno 10 dana!

You May Also Like

0 komentari