FARMASI BB MAT RUŽ// 01 PURE NUDE

by - prosinca 14, 2017

Nastavljamo s Farmasi proizvodima, a danas je na redu Farmasi BB ruž. Do sada nisam čula za BB ruževe, a uz ludo nisu cijenu, vrag mi nije dao mira i morala sam ga kupiti. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 


Ruž dolazi u kvalitetnom pakiranju baby plave i srebrne boje. Meni ova ambalaža pomalo podsjeća na Macovu Cinderella kolekciju. Smatram da bi pakiranje bilo ljepše kada bi i čep bio plave boje, no što je tu je. Sam ruž dolazi u pripadajućoj kutijici na kojoj možete pronaći sve detalje. Količina ruža koju dobijete je 4 grama s rokom trajanja od 12 mjeseci. Redovna cijena proizvoda je 60 kn, no često je na akciji. Na jednoj od slika ispod možete vidjeti sastav ruža.




Iz Farmasija kažu da perfektna homogena kremasta formula pruža potpunu mat pigmentaciju u samo jednom nanošenju. Dodatak ulja i ovlaživača sprječava isušivanje usana. SPF 15 sprječava starenje usana i štiti od UV zraka. 

Započet ću s mirisom, ovaj ruž miriše prefine, po čajnim keksima. No ako vam mirisi smetaju, on se ne zadržava na usnama. Ruž je kremaste teksture, ali ne pretjerano kremast. Nakon nanošenja ima polumat finiš. Jako je lagan i uopće ga ne osjetite na usnama te ne isušuje. Vrlo je pigmentiran, jednolično se nanosi i potreban je jedan sloj za potpunu pigmentaciju. Trajnost mu je sasvim dobra za običan ruž; na usnama traje oko 4 sata bez jela i pića.


U ponudi postoji, vjerujem, 5 nijansi, a j sam odabrala 01 Pure Nude. Riječ je o nešto tamnijoj, toploj smećkastoj nude nijansi. Nijansa je jako lijepa i pogodna, kako za svaki dan, tako i za večernje i nešto svečanije lookove.


Kada sam gledala ruževe, primijetila sam da je ovome ružu dosta sličan Avon mat ruž u nijansi Marvelous Mocha. No, ipak, nijanse nisu jednake. Rekla bih da je Farmasi nijansi nešto toplija i svjetlija s primjesima narančaste ili crvene boje. Teksture Avon ruža je više mat te nešto više isušuje. Što se tiče pigmentacije i trajnosti, ruževi su podjednaki.

Gore: Farmasi BB ruž 01 Pure Nude, dolje: Avon mat ruž Marvelous Mocha
Iako nisam puno očekivala od ovog ruža, na kraju sam jako zadovoljna njime i jako sam sretna što sam ga kupila. Morala bih proučiti ostale nijanse pa se možda počastim još nekom, ako mi se svidi.

Jeste li isprobali ovaj ruž? Volite li Farmasi proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića je ostalo još 11 dana!

You May Also Like

0 komentari