TREND IT UP EXPERT FINISH POWDER// 010

by - prosinca 11, 2017

Trend It Up je relativno novi brend u Dm-u i kao prvi njihov proizvod odlučila sam isprobati puder u prahu koji mi je taman zatrebao. Kakvo je moje mišljenje o njemu, saznajte u nastavku.
 

Proizvod dolazi u vrlo jednostavnom pakiranju- posudici s prozirnim dnom i crnim mat poklopcem s nekoliko detalja. Jako volim ovakve jednostavne ambalaže. Pakiranje je plastično i kvalitetom mi je okej. Na ambalaži se nigdje ne navodi količina proizvoda kao niti sastav i to je mala zamjerka. Proizvod možete kupiti samo u Dm drogerijama, po cijeni od 39,90 kn s rokom trajanja od 12 mjeseci.


Detalj koji se nalazi u ovom proizvodu je ovaj maleni jastučić. Meni je presladak, no nisam ga koristila, no eto, možda će netko imati koristi od toga.



Proizvod se dozira kroz malene rupice na drugom poklopcu koji se nalazi u dnu, uglavnom, pakiranje kao i kod svih pudera u prahu. Te rupice zaštićene su folijom tako da ste sigurni da proizvod nije korišten prije nego ste ga vi kupili. Ovo pakiranje je za mene malo nespretno i neuredno jer proizvod završi posvuda, no to je vjerojatno jer sam i ja sama jako smotana.



Proizvod je fino mljeven. Koristila sam ga i na okoloočnom području, ali i na cijelome licu i na oba načina mi se jako sviđa. Ukoliko lagano pretjerate s količinom, ostatak obrišite kistom te lice našpricajte fiksatorom ili vodom jer na taj način lice neće izgledati brašnasto. Ovaj puder u pragu odlično matira, malo duže od pudera u kamenu, zagladi kožu te lagano blura lice. Nisam primijetila flashback, no ja se gotovo nikada ne slikam s bljeskalicom, no napravila sam testnu fotografiju koja je ispala okej.

Proizvod dolazi u nekoliko nijansi, a ja sam odabrala najsvjetliju, odnosno 010.  Nijansa je bijela, bjelja od Catrice pudera u prahu (klik za recenziju) te lijepo posvjetljuje.



Za kraj mogu reći da je ovo jedan sasvim solidan proizvod koji se našao u mome svakodnevnome make up-u i ostavio dobar dojam na Trend It Up kozmetiku.

Jeste li isprobali ovaj proizvod ili štogod od Trend It Up kozmetike?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića je ostalo još 14 dana!

You May Also Like

0 komentari