AVON CLEARSKIN BLACK MINERAL MASK VS. L'OREAL PURE CLAY GLOW MASK

by - prosinca 10, 2017

Glinene maske volim koristiti i dio su moje skincare rutine, a u današnjem postu sam odlučila pisati o dvije vrlo slične crne glinene maske, a riječ je, kao što možete vidjeti u naslovu L'Orealovoj i Avonovoj. O obje maske sam napisala recenzije, o L'Orealovoj ovdje, a o Avonovoj ovdje, ali sam u ovom postu odlučila usporediti njih dvije. Ako vas zanima koja je po mome mišljenju boja, nastavite čitati. 


Avonova maska dolazi u tubici, a L'Orealova maska dolazi u staklenoj posudici. L'Orealove pakiranje mi je ljepše, dok je Avonovo praktičnije. Cijena Avonove maske je 40 kn, dok je cijena L'Orealove maske 60 kn, tako da je Avonova maska jeftinija (ali obje maske su često snižene), no L'Orealova maska je pristupačnija, jer za kupnju Avonove maske, kako i Avonovih proizvoda, morate imate Avon lady ili sami naručivati Avon. Avonova maska ima ugodniji miris.

Što se tiče nanošenja, Avonova maska je mazivija i lakše se nanosi, no ne želim reći da to znači da se L'Orealova maska teško nanosi. Avonova maska više promjeni boju, tj. dosta posvijetli. Maske se podjednako brzo suše. L'Orealova maska je nešto gušće teksture, malo je deblja i osjeti se da ju imate na licu. Mislim, osjeti se i Avonova, ali je L'Orealova malo teža te tvrđa kada se osuši.

Što se tiče čišćenja, maske su mi podjednake, no rekla bih da L'Orealova mrvicu bolje djeluje, barem što se tiče čišćenja pora. Obje maske malo isušuje lice i nakon njih je potrebna hidratacija, ali L'Orealova malo jače isušuje.

Maske se malkice teže skidaju (nakon nekog vremena ispiranja vodom skinu se) ali to je tipično za sve glinene maske i to skidanje kod obje maske podjednako traje. Nakon skidanja obje maske ostavljaju kožu glatkom i zaglađenom.

Gore: Avon maska, dolje: L'Oreal maska
I za kraj mogu reći da su mi se obje maske jako svidjele i obje jako volim i često koristim. Rekla bih da je Avonova maska malo blaža, no i dalje učinkovita, dok je L'Orealova malo jača, ljepše čisti pore, ali i jače isušuje. Kako su mi obje maske odlične, ne mogu proglasitit pobjednika, već mogu samo reći da dijele pobjedničko mjesto. 

Jeste li isprobali ove maske? Koja je po vašem mišljenju bolja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić je tu za 15 dana!

You May Also Like

0 komentari