SYOSS SALONPLEX HAIR RECONSTRUCTION ŠAMPON & REGENERATOR

by - prosinca 02, 2017

Syoss šampone sam dugo vremena jako voljela i bili su moji najdraži šamponi i u 90% slučajeva koristila sam samo njihove šampone, tako da sam kupila i ovu noviju liniju Salonplex za obnavljanje strukture kose. Inače, ne vjerujem u to da se kosa može obnoviti pomoću proizvoda za kosu, no svaki put kada vidim takve proizvode, ne mogu si pomoći i kupim ih, a ista stvar je bila i s ovom linijom. Je li mi se svidjela, saznajte u nastavku!


Ova linija dolazi u velikom pakiranju od 500 mililitara s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Šampon dolazi u crnom pakiranju, dok regenerator dolazi u bijelom pakiranju. Pakiranje izgleda vrlo lijepo i elegantno. Na pakiranju se nalaze sve informacije o proizvodu te nešto veći naziv linije koji se presijava holografski i jako je zanimljiv dodatak na pakiranju. Ovu liniju možete kupiti u svim drogerijama i prodavaonicama mješovite robe po cijeni od dvadesetak kuna. Linija je namijenjena obnavljanju strukture kemijski tretirane kose i kose iscrpljene oblikovanjem.


Šampon je ugodnog mirisa i nešto rjeđe teksture. Namijenjen je obojenoj, izbijeljenoj, izravnavanu i oblikovanjem iscrpljenu kosu. Iz Syossa navode da šampon redovitom uporabom obnavlja milijune popucalih veza među vlaknima kose svaki dan, ispunjava vlas iznutra i učvršćuje i štiti vlakna vlasi iznutra te će preporoditi kosu. Kao što sam već rekla, ne vjerujem u obnavljanje kose i nisam primijetila nikakvo obnavljanje ili preporod kose. Nakon pranja, kosa je lepršava i meka te ju nimalo ne isušuje. Međutim jako mi masti kosu, ako ju navečer operem, sutra popodne je već masna i spremna za pranje. Syoss šamponi su prije bili moji najdraži šamponi, no otkada su promijenili pakiranje, odnosno ovu naljepnicu koju sam krasi lijepa teta, postali su mi užasni. Ne znam jesu li promijenili formulu ili se moja kosa toliko drastično promijenila, ali više mi uopće ne odgovaraju, tako da mi se odgovara niti ovaj.




Regenerator je također ugodnog mirisa, istoga kao i šampon. Jako je gust, pa je malo nezgodno koristiti ga jer je ovo veliko pakiranje i treba dosta vremena da izađe iz boce (grozno objašnjavam). Kao i šampon, redovitom uporabom obećava obnavljanje i zaštitu kose te tri puta lakše raščešljavanje. S dijelom o obnavljanju kose se, već sam rekla, ne slažem, no s dijelom o lakšem raščešljavanju se u potpunosti slažem. Kosa se uistinu puno lakše raščešljava. Iako je gušće teksture, ne otežava kosu i kosa ga gotovo u potpunosti upije (no vrhovi su mi suhi, pa je to očekivano). Lijepo hidratizira te je nakon korištenja kosa meka i lepršava. Ne masti dodatno kosu, no ja ga nanosim samo na donju polovinu kose ,tako da ne znam kako bi se ponašao na vlasištu.



Gore: šampon, dolje: regenerator

Za kraj mogu reći, da mi se šampon nikako ne sviđa i definitivno ga neću ponovno kupiti, a isto savjetujem i vama jer će vam jako brzo zamastiti kosu, dok je s regeneratorom potpuno druga priča i definitivno ću ga nekada ponovno kupiti.

Jeste li isprobali Syoss Salonplex liniju? Koji su vaši najdraži šamponi, a koje nikako ne preporučujete?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića nas dijeli još 23 dana.

You May Also Like

0 komentari