NIVEA HAIRMILK REGENERATOR U SPREJU ZA TANKU KOSU

by - prosinca 03, 2017

Regeneratoru u spreju su nezaobilazan bio moje rutine njege kose, pošto imam vrlo tanku kosu koja se vrlo lako petlja i zbog toga mi je raščešljavanje kose bez ovakvih proizvoda često muka. Iako sam inače koristila Glissove, odlučila sam ih malo promijeniti i isprobati ovaj Nivein Hairmilk za tanku kosu. Je li mi se svidio, saznajte u nastavku.


Regenerator dolazi u kvalitetnom i čvrstom plastičnom plavom pakiranju. Pakiranje je poluprozirno i možete vidjeti koliko vam je proizvoda još ostalo što je uvijek odlično. Ima odličan raspršivač te raspršuje finu maglicu. Količina proizvoda koju dobijete u proizvodu je 200 ml, morate ga potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja te ćete ga platiti 21, 90 kn, a možete ga kupiti u svim drogerijama.  Proizvod je vrlo ugodnog mirisa i jako me podsjeća na frizerske salone i njihove profesionalne proizvode. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ovaj proizvod koristim da donjoj polovici kose, nakon pranja kose i nasprejam dosta (jer pretjerujem s regeneratorima, ne znam ni sama zašto). Kod pranja kose, koristim i običan regenerator, a zatim ovaj (iako ovaj ponekad preskočim). Na suhoj kosi sam ga koristila možda dva, tri puta i okej je, ali ne volim baš koristiti ovakve proizvode na suhoj kosi.


Ovaj regenerator obećaje 7 dobrobiti za vašu kosu:
1. trenutno obnavljanje kose- ne vjerujem u obnavljanje kose pomoću proizvoda, već da se oštećene kose može riješiti škarama, ali uvijek dajem priliku ovakvim proizvodima i ni s jednim, tako ni s ovim nisam primijetila nikakvo obnavljanje
2. dubinska njega- šampon jako lijepo njeguje kosu, no ne znam kolik dubinski
3. olakšavanje raščešljavanje- s ovom tvrdnjom se u potpunosti slažem, kosa se uistinu lakše raščešljava te je meka i lepršava i ne petlja se toliko
4. zaštita od topline- nakon pranja kose, nanosila sam ovaj proizvod, raščešljala kosu i zatim ju sušila fenom, no ja ne vidim djeluje li taj proizvod za zaštitu od topline, no nisam primijetila da se više oštetila
5. jačanje kose- nisam primijetila da je ovaj proizvod ojačao moju kosu
6. hidratacija- proizvod lijepo njeguje i hidratizira kosu, te ju ostavlja mekom i lepršavom
7. volumen i sjaj- nisam primijetila da daje volumen, no daje blagi sjaj i kosa izgleda zdravije

Na slici ispod možete vidjeti kako proizvod izgleda kada se rasprši. Kao što sam rekla, raspršuje maglicu te nigdje nema velikih kapi proizvoda. Nije to pretjerano bitno kod proizvoda za kosu, ali htjela sam to prikazati.


Za kraj mogu reći da je ovo odličan proizvod i jako mi se svidio. Ostavlja kosu mekom i lepršavom, njeguje ju i hidratizira, olakšava raščešljavanje i može se koristiti i kao zaštita od topline. Ne mogu reći je li mi bolji ovaj ili Glissov, podjednaki su mi i oba volim. 

Jeste li isprobali ovaj proizvod ili neki proizvod iz Nivea Hairmilk linije? Ako jeste, pišite mi dojmove!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića je preostalo 22 dana!

You May Also Like

0 komentari