NEW IN #7

by - prosinca 01, 2017

Želim vam dobro jutro i dobrodošli u prvi post ovogodišnjeg blogmasa! Ne znam za vas, ali ja sam jako uzbuđena i jedva čekam objaviti sve postove i odbrojati dane do Božića. Ovogodišnji blogmas sam odlučila započeti malenim new in postom, čisto da vam pokažem što se to novo našlo kod mene i da vidite o čemu ću pisati u predstojećim postovima (pretežno recenzijama). Ako vas zanima što sam tijekom proteklih (otprilike) mjesec dana kupila, nastavite čitati.



Na Bipinom vikend sniženju na proizvode za njegu lica kupila sam Eveline Facemed+ hijaluronsku micelarnu vodu za suhu i osjetljivu kožu, jer mi je trebala nova micelarna i kada sam već posegnula za Garnierovom, ugledala sam ovu i mislim da je ova neka nova, tako da ju trenutno isprobavam i zasad sam zadovoljna. Kupila sam i Victoria Beauty silikonske jastučiće protiv bora s hijaluronom. Iako nikada nisam čula za ovaj brend niti imam bore, ovaj proizvod mi se učinio zanimljivim, jer mi je okoloočno područje trenutno malo čudno, tako da jedva čekam da uhvatim malo vremena (faks, molim te, daj mi malo vremena) i isprobam ih.


Kupila sam i nekoliko Farmasi proizvoda koji su se našli na odličnoj akciji. Farmasi Naturelle krema za ruke s arganovim uljem i kofeinom fino miriše, no nisam ju stigla isprobati zbog ostalih krema koje se trenutno nalaze kod mene, no nisam mogla ne kupiti ju, jer joj je cijena bila smiješnih 5 kuna, a kreme za ruke s arganovim uljem volim. Farmasi BB mat ruž za usne u nijansi 01 Pure Nude mi se svidio gledajući njegove slike na internetu te sam ga odlučila isprobati i nisam požalila. Nijansa je prekrasna, kao i sama formula ruža. Posljednja stvar iz ove Farmasi narudžbe je Farmasi Time Locker make up fiksator koji je također bio vrlo povoljan, a taman sam u tome vremenu razmišljala da bi mogla isprobati neki novi fiksator i za sada mi je ovaj sasvim dobar.


Eveline 8 u 1 Total Action lak za nokte je proizvod bez kojega bi moji nokti bili užasni i jako mi pomaže oko održavanja lijepih i zdravih noktiju. Kupila sam i Trend It Up Expert Finish puder u prahu sam kupila jer sam Catrice puder u prahu potrošila i htjela sam isprobati neki novi, a htjela sam isprobati i nešto od nove Trend It Up kozmetike i logičan izbor je pao na ovaj proizvod. Za sada mi se sviđa, ali moram ga još malo isprobati, a konačne dojmove ćete saznati u recenziji koja uskoro dolazi.


S Ebaya naručila sam nekoliko pari umjetnih trepavica jer ih u posljednje vrijeme jako volim nositi. Trepavice u ružičastom pakiranju sam već nosila, i imala sam ih i prije i jako sam zadovoljna s njima. Izgledaju dosta prirodno, ali opet daju jednu posebnost look-u. Toplash trepavice još nisam isprobala. Ove trepavice su vrlo povoljno i definitivno se isplati kupiti ih. Link za trepavice u ružičastom pakiranju je ovdje, dok je link za Toplash trepavice link ovdje. Kupila sam i Catrice Camouflage korektor u nijansi 010 Ivory, a riječ je o korektoru koji koristim za sve nepravilnosti na licu (osim podočnjaka, ne sviđa mi se kako izgleda na tom području i preteška mi je za okoloočno područje). Odlično prekriva i dugotrajna je.


Trebao mi je i piling za lice te sam odlučila isprobati ovaj Avon True Nutraeffects piling za čišćenje lica. Za sada nisam pretjerano zadovoljna, ali koristila sam ga tek nekoliko puta, tako da ću još malo pričekati dok steknem konačne dojmove. Mogu reći da je vrlo nježan piling.


Na Bipinoj vikend akciji na make up kupila sam nekoliko stvari. Hello Beauty spužvica za make up našla se u mojoj kolekciji jer mi je trebala nova, a ova mi se učinila vrlo zanimljivom jer jako podsjeća na Real Techniques spužvicu, no, iako sam prije koristila Hello Beauty spužvicu i svidjela mi se, s ovom za sada nisam pretjerano zadovoljna. Kupila sam i Wet'n'Wild Coverall puder u nijansi Fair i u posljednje vrijeme ga jako često nosim i intenzivno ga testiram, no nikako da skupim dojmove. Ono što mogu reći da mi nijansa odgovara. Kada napokon skupim dojmove, napisat ću recenziju. Essence lak za nokte u nijansi 33 Wild White Ways je običan bijeli lak koji sam kupila jer sam u potrazi za dobrim bijelim lakom. Iako nisu najizdržljiviji, pigmentirani su. Ovaj još nisam isprobala, ali nadam se da će biti dobar. Posljednja stvar s Bipine akcije je Catrice Liquid Metal kremasto sjenilo u nijansi 020 Champagne Shower sam kupila jer jako volim ova sjenila, a ova nijansa je predivna boja šampanjca, kao što i samo ime kaže. Vrlo je pigmentiran i dugotrajan.


Proizvodi s ove slike kupljeni su u nekoliko posjeta Dm-u nakon faksa. Essence Fresh&Fit primer mi se jako svidio otkada sam vidjela da je izašao, tako da se napokon našao kod mene. Sviđa mi se kako izgleda na licu, ali ne mogu reći više o ovome proizvodu jer ga trenutno testiram. Od početka jeseni tražim maslinasto zeleno sjenilo i napokon sam ga pronašla i to na sniženju od nekih 8 kn, a riječ je o Catrice Absolute Eye Colour mono sjenilo u nijansi 1000 Kermit Closer i ne mogu vam opisati koliko sam sretna i jedva čekam koristiti ga, posebno uz neko zlatno sjenilo. Essence Metal Art lip&eye liner u nijansi 04 Pink Glam sam kupila jer mi se ova nijansa čini jako lijepa i jedva čekam smisliti kako ću se našminkati pomoću njega. Nisam sigurno da ću ovaj proizvod koristiti na usnama, ali nikad ne reci nikad. Ima jako precizan aplikator. Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural je proizvod koji kupujem ponovno i ponovno. Jako lijepo prekriva, dovoljno je svijetao,dugotrajan, nije težak ni cakey, ma sve naj, naj! Essence Soft Contouring lipliner u nijansi 02 Nude Painting sam kupila jer mi se jako sviđa, ali još ga nisam isprobala.


Posljednji proizvodi su moja posljednja Farmasi narudžba u kojoj su se našlo nekoliko zanimljivih stvari. Prva na redu je Farmasi CC krema u nijansi Light to Medium. Nisam ju još isprobala, ali čini mi se da bi mi nijansa mogla biti pretamna. Kupila sam Farmasi Velver mat tekući ruž u nijansi 106 Chocolate Fame i jako se veselim njegovu isprobavanju. Posljednja stvar je set od 6 lakova za nokte koji sam platila 25 kn i smatram da je to odličan deal. Lakove još nisam isprobala, a nijanse koje sam dobila su 48, 56, 74, 79, 301 i 401.

I to bi bilo sve što sam si ja nedavno kupila, a s čime ste se vi počastili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića nam ostaje 24 dana!

You May Also Like

0 komentari