CATRICE NUDE ILLUSION LOOSE POWDER TRANSPARENT MATT

by - prosinca 04, 2017

Mislim da je red da se s preparativnih proizvoda za kosu, maknemo na onaj nešto zanimljiviji dio, odnosno dekorativu, zato ću vam danas pisati o Catrice Nude Illusion transparentnom puderu u prahu. Ako vas zanimaju moji dojmovi o ovom proizvodu, nastavite čitati!


Puder dolazi z plastičnoj posudici s prozirnim dnom i sjajnim crnim čepom. Proizvod izgleda lijepo i elegantno te je ambalaža kvalitetno napravljena. Prozirno dno vam omogućava da uvijek možete vidjeti koliko proizvoda vam je preostalo. Količina proizvoda koju dobijete je 11 grama, po cijeni od 45 kn, s rokom trajanja od 18 mjeseci.



Čep je na odvrtanje, tako da nema straha da će se slučajno otvoriti i završiti posvuda. U donjem dijelu posudice nalazi se još jedan plastični dio s rupicama kroz koji dozirate proizvod. Te rupice zaštićene su zaštitnom naljepnicom, što je uvijek dobar dodatak (po meni čak must have) kod drogerijskih proizvoda kako biste bili sigurni da ga nitko nije dirao prije vas. Općenito, mislim da su ovakva pakiranje dobra za ovu vrstu proizvoda, ali su meni malo nespretna, jer sam i sama nespretna, tako da ponekad zna završiti posvuda.



Puder u prahu je bijele boje, ali je transparentan, što znači da se prilagođava vašoj puti. Fino je mljeven. Iako se ja rijetko slikam s bljeskalicom, no isprobala sam nekoliko takvih slika i nisam primijetila flashback, možda eventualno vrlo mali. Odlično matira kožu, čak nešto duže od pudera u kamenu. Koristila sam ga i za baking, ali i za matiranje cijelog lica i na oba načina mi se jako sviđa. Izgleda prirodno na koži, ne suho ili cakey, ali ja nakon nanošenja lice volim poprskati fiksatorom jer se onda svi praškasti proizvodi lijepo spoje i izgledaju jako lijepo i prirodno. Lijepo zagladi i lagano blura kožu. Nije mi izazvao nikakve iritacije na licu.

Na slici ispod sam vam pokušala pokazati kako proizvod izgleda, tj. kako matira. Želim napomenuti da proizvod nije izblendan, tako da se nakon blendanja stopi s bojom kože.


Za kraj mogu reći da mi se ovaj proizvod jako svidio, odlično matira moju mješovitu kožu te izgleda lijepo na koži, čak i na okoloočnom području. 

Jeste li isprobali Catrice transparentni puder u prahu? Koji su vaši najdraži puderi u prahu i proizvodi za matiranje lica?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića nas dijeli još 21 dan!

You May Also Like

0 komentari