FAVORITI STUDENOG 2017.

by - studenoga 30, 2017

U današnjem postu, kratkom i nadam se slatkom, pokazat ću vam što sam posebno voljela tijekom studenog. Ako vas zanima, nastavite čitati.


Taft Power lak za kosu- posebno sam ga voljela jer sam gotovo svaki dan kovrčala kosu, jer je to jedini način na koji moja kosa izgleda dobro jer od vlage poludi. Ovaj lak za kosu drži moju kosu zakovrčanu cijeli dan, pa čak i sljedeći te ju ne slijepi i jako sam zadovoljna.

Zara Femme EDT- miris koji jako volim nositi cijele godine, a posebno tijekom hladnijih mjeseci. Nosila sam ga gotovo svaki dan i potrošila, tako da pod hitno moram nabaviti novi. Miris vam ne znam baš opisati, ali sam o njemu i njegovim notama pisala ovdje, pa pogledajte ako vas zanima. Mogu reći da miriše jako fino i kada ga nosim sve me pitaju koji miris nosim. Trajnost mu je nekoliko sati.

Avon sprej za tijelo s mirisom badema i đurđice- nosila sam ga kada nisam nosila Zarinu toaletnu vodu. Također smatram da je ovo miris koji mi bolje paše u ovo hladnije vrijeme. Trajnost mu je nešto kraća i intenzitet mirisa manji, ali ga i dalje volim. Ako vas zanima više, kliknite ovdje.

Catrice Prime and Fine paleta za konturiranje u nijansi 010 Ashy Radiance- kada kažem da volim ovu paleticu, to se odnosi na dio za konturiranje, dok highlighter ne volim. Teksturom je suha, ali je lijepo pigmentirana (ne previše, što volim) te traje na licu cijeli dan. Mat je i nijansa je neutralna i nije pretamna. Usto što ga volim koristiti na licu, volim ga nositi i kao sjenilo, a u zadnje vrijeme ga, jako često, nanesem preko cijelog kapka.

Farmasi BB mat ruž za usne u nijansi 01 Pure Nude- vrlo lagan mat ruž koji uopće ne osjetim na usnama. Uopće ne isušuje usne. Nijansa je lijepa i topla nude nijansa i ovoga mjeseca sam ju koristila gotovo svakog dana.

I to je to što sam posebno voljela ovoga mjeseca. Koji su vaši favoriti studenoga?

P.S. Prije nego završim ovaj post, htjela sam spomenuti da od sutra počinje blogmas. Ako ne znate što blogmas predstavlja, objasnit ću vam. To znači da ću tijekom prosinca svaki dan do Božića objavljivati jedan post. Na Badnjak će zadnji post biti objavljen. Većinom ću objavljivati recenzije preparative i dekorative i možda nekoliko random postova i nadam se da vam se ova ideja sviđa. Isto sam radila i prošle godine i želim i ove godine podijeliti moje uzbuđenje oko Božića i to putem kozmetike. 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari