L'ANGELICA GEL ZA TUŠIRANJE S PAMUKOM I BIJELIM MOŠUSOM & ŠAMPON ZA REGULACIJU VLASIŠTA S EKSTRAKTIMA KOPRIVE I MIRTE

by - prosinca 07, 2017

L'Angelica je nešto noviji brend na našem tržištu i definitivno novi brend za mene te sam za početak odlučila isprobati njihov gel za tuširanje s pamukom i mošusom te šampon za masnu kosu s koprivom i mirtom. Jesu li ovi proizvodi ostavili pozitivan dojam na mene i bacili pozitivno svijetlo na ovaj brend, saznajte u nastavku!



L'Angelica gel za tuširanje s pamukom i bijelim mošusom dolazi u bočici od 500 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Bočica je bijela te se preko nje nalazi ova lijepa folija sa svim informacijama o proizvodu. Čep mi je totalno zanimljiv. Cijena ovoga proizvoda je oko 20 kn, a možete ga kupiti u Dm-u (za ostale drogerije nisam sigurna) te u nekim prodavaonicama mješovite robe npr. u Interšparu. Na slici ispod možete vidjeti sastav ovoga proizvoda.

L'Angelica kaže da hranjiva svojstva pamuka u kombinaciji s originalnim mirisom bijelom mošusa pružajući opuštajuću kupku. Bez parabena, petrolatuma, silikona i GMO-a.

Gel je vrlo ugodnog i blagog opuštajućeg mirisa koji je vrlo kratko zadržava na koži. Vrlo je kremast te se lijepo pjeni. Ne isušuje koži niti malo, rekla bih da čak i pomalo njeguje. Gel nisam isprobala kao kupku, već samo kao gel za tuširanje koji tuširanje pretvara u vrlo opuštajući ritual. Gel je odličan i imate moje preporuke za njega, a ja jedva čekam isprobati ostale L'Angelica proizvode.



L'Angelica šampon za regulaciju vlasišta s ekstraktima koprive i mirte dolazi u jednakoj bijeloj bočici s folijom prijeko i ovim prezanimljivim čepom, samo što dobijete 250 ml. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja, a možete ga kupiti u DM-u po cijeni od 18,90 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav ovog šampona.

L'Angelica kaže da je ovaj šampon idealan za masnu kosu i vlasište s obzirom da ekstrakt koprive i mirte djeluju na regulaciju i čišćenje pora. Rezultat je jača, čišća i vitalnija kosa. Bez parabena, petrolatuma, silikon i GMO-a.

Šampon je nešto rjeđe teksture i zelene boje. Ima nešto intenzivniji svježi miris koprive koji se vrlo kratko zadržava na koži. Šampon se lijepo pjeni te se lagano ispire. Odlično očisti kosu i ostavi ju gotovo škripavo čistim, ali ne pretjerano te vrlo malo isušuje kosu. Kosa je nakon pranja lepršava. S ovim šamponom kosa je čista dva dana, što je za moje masno vlasište odlično jer mi inače svaki šampon jako brzo zamasti kosu.


Za kraj mogu reći da su ovi proizvodi odlični i definitivno ću ih kupiti ponovno te imate moje preporuke za njih. Gel je vrlo blag te lijepo čisti kožu, dok je šampon jedan od rijetkih koji moju kosu očisti i drži čistom 2 dana, bez isušivanja.

Jeste li isprobali štogod od L'Angelice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića nas dijeli 18 dana.

You May Also Like

2 komentari

  1. L'angelica gel za tuširanje sa pamukom i bijelim mošusom je tako dobro otkriće da sam požurila u bipu po još jednu bočicu. Predivan miris i kremasta tekstura
    gela oduševila me je.Koža je nakon tuširanja mekana te vjerujem da uz osvježavajući ima i njegujući efekt. Cijena jako prihvatljiva, još ako nema u sastavu parabena i ostalih štetnih dodataka onda je to gel za mene definitivno.Toplo preporučam ovaj proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam na komentaru i jako mi je drago da ste zadovoljni proizvodom. U međuvremenu sam isprobala još neke mirise i njima sam, također, zadovoljna, pa isprobajte ako Vam se koji svidi. :)

      Izbriši