AVONOVIH TOP 6

by - prosinca 08, 2017

Tijekom vremena, isprobala sam dosta Avonovih proizvoda, a u ovom postu sam odlučila pokazati koji su moji favoriti te sam ih skupila 6. Ako vas zanima koji su to, nastavite čitati. 



Avon piling za tijelo s jagodom ili kakaom- odlični pilinzi koji će vam potrajati dosta dugo vremena. Imaju sitne čestice koje obavljaju nježan, ali temeljit piling tijela. Prefino mirišu, toliko da na proizvodima stoji da nisu za konzumaciju. Ako vas zanima više, kliknite ovdje.


Avon Clearskin crna maska za dubinsko čišćenje lica- maska divno čisti lice, smanjuje mitesere i pore, uklanja masnoću s lica te ostavlja kožu mekom i zaglađenom. Lagano isušuje te nakon korištenja obvezno trebate hidratizirati kožu. O ovoj maski sam pisala u ovom postu, pa kliknite ako želite pročitati više.


Avon Cocoa Butter krema za ruke- moja omiljena krema za ruke. Miriše prefino. Brzo se upija, a pruži odličnu njegu. Nije masna. O njoj sam pisala ovdje, uz univerzalnu kremu koja bi se također mogla naći na ovom popisu.


Avon Velvet Soft Moisture univerzalna krema- odlična krema, vrlo blagog mirisa. Formula je vrlo lagana, krema se brzo upija te nije masna. Pruža odličnu njegu i jako ju volim. O njoj sam pisala ovdje.


Avon sprejevi za tijelo- proizvod koji volim koristiti, kupovati i isprobavati različite mirise. Najdraži miris mi je, prvi na slici, kokos i karambola. Fino mirišu, ali nisu pretjerano dugotrajni, ipak izdrže nekoliko sati. Koristim ih za sprejanje sebe, odjeće, soba itd. i znam da ih želim isprobati sve. O ovim sprejevima sam pisala ovdje i ovdje.


Avon mat ruževi- odlični ruževi! Vrlo su lagani, potpuno mat ali nisu suhi, dosta dugo traju na usnama s obzirom na to da se radi o običnim (bullet) ruževima. Vrlo malo isušuju usne i imaju lijep izbor nijansi. Odlično su pigmentirani i potreban vam je jedan potez za potpuni nanos. Nijanse koje imam su Pure Pink, Berry Blast i Marvelous Mocha, no imam još puno testera, no te nijanse me nisu toliko privukle da ih kupim u originalnom pakiranju. Swatcheve ova tri ruža možete vidjeti ovdje.

Volite li Avon? Koji su vaši najdraži Avon proizvodi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan! 
P.S. Do Božića je ostalo još 17 dana.

You May Also Like

0 komentari