CLEARSKIN BY AVON: CRNA MINERALNA MASKA ZA DUBINSKO ČIŠĆENJE PORA

by - prosinca 05, 2017

Maske za lice su moja opsesija već dugo vremena i obožavam isprobavali razne vrste. Avon Clearskin crnu masku sam još prije isprobala i ostala mi je u dobrom sjećanju te sam ju odlučila ponovno isprobati i napisati vam svoje dojmove o istoj. Imam li i dalje pozitivno mišljenje o ovoj maski, saznat ćete ako nastavite čitati. 


Avon Clearskin maska dolazi u tamno sivoj tubici sa zeleno bijelim detaljima, a tubica dolazi u pripadajućoj kutijici. Količina proizvoda koji dobijete u tubici je 75 ml, a trebate ju potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Redovna cijena ovog proizvoda u Avonovom katalogu je 40 kn, ali je jako često snižena, tako da ju jako često možete kupiti puno jeftinije, nekada čak i po 50% sniženoj cijeni.



Pakiranje je vrlo kvalitetno napravljeno, čep se dobro zatvara i pri zatvaranju čujete onaj klik. Otvor na proizvod je dovoljno velik i proizvod možete lako dozirati.


Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Maska je crne boje, ali se nakon sušenja promijeni u sivu. Guste je teksture, lijepo se nanosi i potpuno prekriva. Ugodnog je mirisa. Ja ju koristim jednom, a nekada i dva puta tjedno, nakon čišćenja lica gelom te ju nanosim plosnatim kistom za puder kojim nanosim sve maske za lice, izbjegavajući područje oko očiju. Potrebno je desetak minuta kako bi se maska potpuno osušila. Lako se skida pomoću tople vode.

 Iz Avona kažu da ova maska upija višak masnoće te osvježava kožu. Formula s mješavinom mineralnih glina privlači prljavštinu koja zatvara pore poput magneta. Pomaže temeljito očistiti kožu, osvježava i matira. Prikladna je za sve tipove kože, dermatološki testirana, hipoalergena te nije komedogena.

E sada, moji dojmovi. Prilikom korištenja maska lagano zateže kožu te naglasi sve pore i mitesere što po meni znači da ih čisti. Nakon korištenja ove maske koža je čišća, te su pore također čišće i manje, ali nisu potpuno očišćene. Masnoća je uklonjena te se lice kratko vrijeme nakon maske malo manje masti. Prištići su lagano isušeni. Koža je meka i zaglađena. Nakon ove maske nužna vam je dobra hidratacija, no kod mene je to slučaj sa svim glinenim maskama. Ova maska mi nije izazvala nikakve nerede na licu.



Da sumiramo, jako dobra maska za lice, usto vrlo povoljna. Čisti i matira kožu, ali nakon korištenja ne zaboravite dobru hidrataciju. 

Jeste li isprobali Avon Clearskin crnu masku za lice? Koje su vaše najdraže maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić dolazi za okruglih 20 dana!

You May Also Like

0 komentari