BALEA PEEL-OFF MASKA S AKTIVNIM UGLJENOM

by - prosinca 09, 2017

Obožavam maske za lice i jedna su od mojih opsesija, a peel-of maske su mi posebno zanimljive, iako nisu pretjerano učinkovite. Crne maske su posebno popularne u posljednje vrijeme, tako da je i Balea izbacila svoju verziju. Kakvo je moje mišljenje o ovoj maski, saznajte u nastavku!


Maska dolazi u tubici od 100 ml koja je lijepo dizajnirana te je od mekšeg materijala što znači da ćete moći potrošiti sav proizvod iz tubice. Cijena ove maske je 19,90 kn, a možete ju kupiti u Dm-u. Čep se dobro zatvara i čujete onaj klik što znači da se neće slučajno otvoriti, što je odlično. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Maska je srednje guste teksture, pomalo ljepljiva, ali tipična za peel of maske. Crna je, ali prozirna. Miris alkohola se dosta osjeti, što je očekivano s obzirom da se alkohol denat nalazi na drugom mjestu u sastavu, kao i još jedan alkohol na trećem mjestu. Ukoliko vam alkohol smeta, mislim da bi bilo najbolje na preskočite ovu masku. Mojoj koži alkohol ne smeta, ali mi jako smeta očima koje tada jako suze.

Masku sam koristila tako da sam ju plosnatim kistom za puder nanijela na čistu kožu, izbjegavajući područje oko očiju i usnama, ostavila 10-15 minuta te ju tada skinula. Balea navodi na se ovu masku može koristiti do 3 puta tjedno, no ja sam ju koristila svakih tjedan do dva.

Balea navodi da je ova maska namijenjena dubinskom čišćenju normalne i mješovite kože. Ne znam kakva bi bila na suhoj koži, no ono s čime se apsolutno ne slažem je to da dubinski čisti lice. Ono što ova maska radi, kao i ostale peel- of maske po mome mišljenju, je to da vam osvježi kožu te ju lagano zagladi. Definitivno ne izvlači mitesere, ukoliko ste mislili da hoće.



Za kraj, nisam pretjerano zadovoljna ovom maskom zbog toga što ne radi ništa posebno i zbog alkohola koji smeta mojim očima. Možete ju slobodno preskočiti. 

Jeste li isprobali Balea crnu peel-of masku ili crne peel-of maske drugih brendova?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić dolazi za 16 dana!

You May Also Like

0 komentari