NUDE PERFECTION BY FARMASI: TRUE COLOR RUŽ ZA USNE// 29 & OLOVKA ZA USNE// 203

by - studenoga 25, 2017

Otkako sam čula za Farmasi kozmetiku, željela sam ju isprobati, ali nisam mogla pronaći osobu u mojoj blizini koja ju prodaje. No, ljetos sam tu osobu uspjela pronaći i morala sam nešto kupiti. Za početak, odlučila sam se isprobati jedan njihovu ruž i jednu olovku za usne, naravno u nude verziji, koji su bili u setu po nekoj vrlo povoljnoj cijeni. Jesu li ostavili dobar početni dojam na Farmasi kozmetiku, saznat ćete ako nastavite čitati. 



Farmasi olovka za usne je drvena olovka te ju morate šiljiti što znam da nekim ljudi smatraju zamjerkom, no meni osobno to ne smeta. Pakiranje je vrlo jednostavno i lijepo, crno mat s nekoliko detalja i dnom u nijansi same olovke. Količina proizvoda koju dobijete je 1 gram koji morate potrošiti u roku od 24 mjeseca te ćete ga po redovnoj cijeni platiti 35 kn, no jako često je snižen. Na slici ispod možete vidjeti sastav ove olovke.




Tekstura ove olovke je nešto suša, ali se lijepo i jednoliko nanosi, te ne povlači usne prilikom nanošenja. Unatoč sušoj formuli, na usnama nije suha, iako je potpuno mat te ne ističe suhoću. Vrlo malo ih isušuje. Lijepo je pigmentirana. Što se tiče trajnosti, jako sam zadovoljna; olovka je vrlo postojana na usnama te izdrži 5-6 sati na usnama, pa čak preživi i piće. Možete ju nositi samostalno ili ispod ruža kako biste mu produžili trajnost ili definirali usne, i na oba načina ju jako volim i vrlo brzo je postala jedna od najdražih i najčešće korištenih nijansi u mojoj kolekciji. Dosta sporo se troši.

Nijansa koju sam ja kupila je 203- nešto tamnija, ali opet pogodna za svaki dan, malo hladnije nude nijansa s primjesima ružičaste. Jedna od najdražih nijansi! Swatch možete pronaći na kraju posta.



Farmasi True Color ruža za usne dolazi u sjajnom jednostavnom crno srebrnom pakiranju u obliku valja i izgleda jako elegantno. Pakiranje je uz to što je lijepo i kvalitetno te kod zatvaranja ruža čujete klik. Ruž zatim dolazi u pripadajućoj kutijici na kojoj se nalazi detalji o proizvodu. Količina proizvoda koju dobijete je 4 grama, a redovna cijena ruža je 40 kn, ali je također vrlo često snižen. Sastav proizvoda možete pročitati ispod.




Ruž je nešto čvršće teksture nego što sam ja navikla kod kremastih ruževa, ali je pri nanosu kremast i jako se lijepo nanosi, ali opet nije prekremast. Odlično je pigmentiran te je dovoljan samo jedan nanos za potpunu boju. Nakon nanošenja finiš mu ostaje kremast. Ne isušuje mi usne. Trajnost mu je dobra, oko 4 sata izdrži na usnama ako ništa ne jedete i ne pijete, u suprotnom će se izbrisati prije.

Nijansa koju sam ja kupila je broj 29 za koju nisam sigurna da se još uvijek možete kupiti u katalogu, ali sam htjela pisati o ružu kao takvom, kako se ponaša i kakav je kvalitetom. Ako se nijansa 29 još uvijek može kupiti u katalogu, riječ je o vrlo svijetloj, pomalo breskvastoj nude nijansi za koju sam ja trenutno uvjerena da mi samostalno loše stoji, no ako ju nosim s olovkom iznad, lijepo izgleda. Ispod možete vidjeti swatch.


Gore: Farmasi olovka za usne 203, dolje: Farmasi True Color ruž za usne 29
Za kraj mogu reći da su ovi proizvodi ostavili dobar dojam na Farmasi kozmetiku i naručila sam još neke stvari. Olovka za usne mi je vrlo brzo postala najdraža i najkorištenija olovka u kolekciji, dok s ružem nisam na ti zbog nijanse koja mi se pretjerano ne sviđa. 

Jeste li isprobali ove proizvode za usne? Koristite li Farmasi proizvode i koji su vaši favoriti?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari