BELLA BY IZABEL KOVAČIĆ UNIVERZALNA ZAŠTITNA KREMA

by - svibnja 11, 2020

Ovaj proizvod sam kupila prije dosta vremena, jako me zainteresirala suradnja Olivala i Izabel Kovačić, a i prekrasan dizajn nikako nije na odmet. Ipak, tekstura ove kreme je nešto s čim se još nisam susrela. Kakvi su moji dojmovi, možete pročitati u nastavku posta!




Kao što sam već rekla, dizajn je prekrasan, bijela ambalaža sa zlatnim detaljima. Vrlo jednostavna, a opet tako prekrasna! Krema dolazi i plastičnoj tubici dobre kvalitete i zapremnine 50 ml. Može se kupiti u DM-u po cijeni od 38,90 kn. Sastav možete vidjeti na slici ispod.

Na kutijici je navedeno da je ovo univerzalna zaštitna mirisna krema koja kombinacijom svojih sastojaka intenzivno hidratizira, umiruje i štiti kožu te zaglađuje njenu površinu.



S ovakvom formulom se još nikada nisam susrela. Jako je masna i gusta i kada kažem jako, mislim vrlo jako, tekstura joj je kao mast. Ima blagi, ugodan miris. Zbog ove teksture, bojala sam ju se koristiti na licu, jer mislim da to mojoj mješovitoj koži nikako ne bi odgovaralo. Premasna je i preteška za moje lice i bojim se da bi mi izazvala veliki nered na licu, a i ostavlja vrlo mastan finiš neko vrijeme, odnosno ne upija se odmah. Stoga ju koristim za njegu stopala, namažem pa navučem čarape da bi se krema bolje upila i da ne bih zamastila sve oko sebe. Na ovaj način, samo se čarape pomalo zamaste. Lijepo se razmazuje i duže vremena se upija. Stopala lijepo njeguje i ostavlja ih mekanim i nježnijim, no ne daje nikakvu posebnu njegu, za svu proceduru koju prolazim kod korištenja ove kreme.


I za kraj mogu reći da, iako je ova krema okej što se tiče njege, nije ništa posebno da bi tolerirala tu masnoću i jednostavno ju koristim samo da ju potrošim.

Jeste li isprobali Bella by Izabel Kovačić proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari