GARNIER MASKE

by - srpnja 08, 2019

Iako Garnier sheet maske baš i nisu omiljene među ljudima, meni su izvrsne i obožavam ih koristiti i isprobavati nove verzije koje izbacuju. Prije nekog vremena su izbacili nove sheet maske koje sami miksate i sheet maske za okoloočno područje i s veseljem sam ih stavila u košaricu i krenula na isprobavanje. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!



Garnier Vitamin C Shot maska za lice u maramici namijenjena je za intenzivnu hidrataciju. Revolucionarna suha maramica s algama i velikom moći upijanja, trenutno postaje aktivna kada se natopi formulom. Da bi maska bila svježa, pomiješajte je u trenutku primjene. Sadrži hidratizirajuće aktivne sastojke biljnog podrijetla. Nakon 15 minuta koža izgleda osvježeno, intenzivno je hidratizirana i izgleda sjajnije. Nakon jednog tjedna izgleda koža izgleda blistavo i sjajno, ton kože izgleda zdravije, a ten je ujednačen i svjež.

Maska dolazi u većoj ambalaži narančasto-žutoga dizajna i izgleda jako zanimljivo. Sastoji se od dva dijela - u jednom dijelu se nalazi suha maramica, a u drugome serum. Pomiješati proizvode nije baš najlakše i potrebno je dosta stisnuti da bi se dijelovi spojili, a kako to učiniti slikovno je prikazano na poleđini ambalaže, gdje se nalazi i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Znam da se vitamin C treba čuvati u tamnim ambalažama, a ova je prozirna pa ne znam ima li to kakvog utjecaja. Količina seruma koja se nalazi u maramici je jako velika i ima je malo previše te sam serum koristila otprilike tjedan dana nakon maske jer se sve nije moglo upiti. Težina proizvoda je 33 grama, a možete ju kupiti u svim drogerijama, a cijena varira od 25 do 35 kn (najskuplja je u Mulleru).

Maska je vrlo tanka i poluprozirna te lijepo prijanja na kožu lica i otvori odlično pristaju mome licu. Blagog je i ugodnog mirisa i serum se lijepo upija u kožu. Lijepo hidratizira i osvježava kožu te je koža jako mekana i zaglađena te izgleda zdravije i ima blagi sjaj. Pošto mi je nakon korištenja preostala oko trećina seruma, nastavila sam ga koristiti i dalje i bio mi je okej. Vrlo je tekuć, lijepo se upija te nije ljepljiv. Omekšava i osvježava kožu te pruža nešto lakšu hidrataciju.



Garnier Moisture+Smoothness maska za oči u maramici služi za izravnavanje borica oko očiju. Obogaćena je kokosovom vodom i hijaluronskom kiselinom te intenzivno hidratizira. Vrećice ispod očiju su manje vidljive. Maska dolazi u dosta malenoj i vrlo tankoj vrećici tirkiznog dizajna, a na poleđini se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Težina maske je 6 grama, a možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od 16 kn.

Maska je izrađena od vrlo tanke tkanine i jako lijepo prijanja u kožu i stoji te je vrlo lagana. Iako je oblik maske prikazan na pakiranju mislila sam da će ipak biti nekakva verzija koja se stavlja samo ispod očiju, no oblik joj je kao Zoro maska. Malo mi je bilo smiješno nositi ju, no moram priznati da je vrlo praktična. Lijepo je natopljena laganim serumom, no ne previše te je ugodnog, ali vrlo blagog mirisa. Moje okoloočno područje je kroz 10 minuta upilo gotovo sav serum iz maramice. Okoloočno područje je bilo lijepo hidratizirano, osvježeno i lagano zaglađeno. Nije popunila fine linije oko očiju niti smanjila podočnjake ili vrećice, no ugodna je na koži.


Za kraj mogu reći da su mi ove maske bile sasvim dobre, no nisu me pretjerano oduševile. Djeluju, no nisu dale nikakav poseban efekt, no možda nekada ponovim kupnju. 

Jeste li isprobali nove Garnier maske?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari