WET'N'WILD COLORICON PALETA SJENILA// ROSE IN THE AIR

by - studenoga 21, 2018

Dugo vremena sam gledala strane youtuberice koje hvale nove Wet'n'Wild Coloricon palete sjenila i bila pomalo ljubomorna što nisu dostupne i kod nas. No prije nekoliko mjeseci je došao i taj dan i stigli su nam Wet'n'Wild noviteti, a ja sam požurila u drogeriju i bez razmišljanja kupila paleticu čije su mi se nijanse najviše svidjele. Nakon poštenog testiranja stekla sam dojmove, a ako vas ti dojmovi zanimaju, nastavite čitati!


Paletica dolazi u vrlo jednostavnom, laganom, plastičnom pakiranju koje se čvrsto zatvara i nekada imam problema s otvaranjem, posebno ukoliko ne želim strgati nokte. Ambalaža je zaštićenom naljepnicama, tako da možete znati da ju nitko prije vas nije dirao što je za svaku pohvalu. Na poleđini se nalazi informacije o proizvodu i sastav, koji možete vidjeti nešto niže te prijedlog kako koristiti sjenila. Kao i svi ostali Wet'n'Wild proizvodi, i ova paletica je cruelty free. Ukupna količina sjenila je 8.5 grama, a rok trajanja im je 24 mjeseca od otvaranja. Paleticu možete kupiti u određenim Bipama i DM-ovima koji drže Wet'n'Wild kozmetiku po cijeni od 49,90 kn.



Paleta ima pomalo neugodan miris na početku, no vjerujem da je to možda i do plastike jer je miris s vremenon ishlapio. Ova paleta nijansama podsjeća na Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance te bih rekla da je njezin dupe. Unutar palete nalazi se 10 nijansi sjenila, od toga su 8 mat, a 2 shimmeraste. Sviđa mi se što prevladavaju mat nijanse jer njih češće koristim i potrebno ih je više za stvaranje looka, po mome mišljenju. Sviđa mi se što su tranzicijske nijanse veće u odnosu na ostale. Mat nijanse su jako mekane i puteraste te izvrsno pigmentirane te se stvarno jako truse i obavezno otresite kist prije korištenja na očima. Iznimka je ružičasta nijansa koje ne nešto suša, ne trusi se i mrvicu je slabije pigmentacije do i dalje super pigmentirana. Shimmeraste nijanse su lijepe, no nisu me pretjerano oduševile i isprobala sam i bolje, i dalje su meke i lijepo pigmentirane te ih preferiram koristiti mokrom tehnikom. Trajnost im je odlična i na očima traju cijeli dan. Nisu patchy i lijepo se nanose i blendaju. Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve svih nijansi koje neću posebno opisivati jer su swatchevi vjerodostojni.





Za kraj mogu reći da je ovo paleta izvrsna i osim trušenja joj ne pronalazim manu, iako meni to trušenje i ne smeta previše. Uz Soph x MUR paleta, ova paleta mi je najdraža u kolekciji. Za vrlo povoljnu cijenu dobijete proizvod izvrsne kvalitete.

Jeste li isprobali Wet'n'Wild Coloricon Rose in the Air paletu sjenila? Koja je vaša omiljena paleta sjenila?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari