NIVEA PJENA ZA TIJELO- WILD CHERRY&WHITE TEA & DOVE LOSION ZA TIJELO S KOKOSOM I BADEMOM

by - lipnja 02, 2018

Obožavam mazalice za tijelo i koristim ih poprilično redovito (iako ponekad zaboravim hihi). Iako moja koža tijela nije zahtjevna ili suha, već je poprilično normalna, volim osjećaj na koži koji daju i volim ju njegovati. Zbog toga sam u kupila dvije, u našim drogerijama relativno nove, mazalice za tijelo o kojima ću vam danas pisati. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!



Dove losion za tijelo s kokosom i bademom dolazi u lijepom i jednostavnom, kvalitetnom plastičnom pakiranju poprilično velike militraže od 400 ml. Možete ga kupiti u Mulleru i DM-u po cijeni od oko 30 kn, iako su u Mulleru gotovo stalno sniženi. Formula je nešto gušća i mene više podsjeća na kremu nego na losion. Miriše predivno, kao kokos, koji je inače moj najdraži miris, tako da ovaj miris obožavam! Miris se neko vrijeme zadržava na koži, što je odlično, iako bih voljela da je malo duže. Lijepo se razmazuje i ne ostavlja onaj bijeli trag te se brzo upija. Odlično hidratizira kožu i potrebno je malo proizvoda. Nije mastan niti ljepljiv, te nije težak na koži. Odličan losion koji je zadovoljio sve moje kriterije i potrebe! Čista petica!


Nivea pjena za tijelo s divljom malinom i bijelim čajem dolazi u ambalaži pod tlakom, klasičnim za dezodoranse. Lijepo se oslikano, pastelno i mat. Ono što mi se jako sviđa je što je ambalaža zaštićena i na čepu se nalazi trakica koju zagrebe i osjetite miris. Ipak, i dalje ima zločestim prstiju koji otvaraju proizvod iako nema potrebe za time. Količina koja se nalazi unutar ambalaže je 200 ml, a možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn. Na amblaži je navedeno da je ovo limitirana kolekcija, no nadam se da će se zadržati u prodaji jer je proizvod odlična i svakako zanimljiv. Miris ovog proizvoda je ugodan, slatkasti voćni te se na koži zadržava neko vrijeme. Riječ je o laganoj i prozračnoj pjeni koja se lijepo razmazuje i brzo upija. Ne ostavlja kosu ljepljivom ili masnom već glatkom, mekanom i hidratiziranom. Mislila sam da će se proizvod dosta brzo potrošiti, ali vam je potrebno jako malo proizvoda, jer ako nanesete previše proizvoda, na koži će vam ostati bijeli trag. Zato krenit s vrlo malo proizvoda i nadograđujte. Također odličan proizvod koji također dobiva čistu peticu od mene!


Kao što ste mogli pročitati nešto više, oba proizvoda su odlični i od mene su dobili čistu peticu. Odlično hidratiziraju, brzo se upijaju i nisu masni. Usto mirišu predivno!

Jeste li isprobali ove mazalice za tijelo? Što volite koristiti za njegu tijelu?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari