EMPTIES #11

by - veljače 28, 2018

Nakon nekog vremena vrijeme je za još jedan post o potrošenim proizvodima i to napokon jedan koji nije preogroman kao zadnjih nekoliko. Ovaj put proizvodi iz vrećice nisu ispadali, ali ih se nakupilo poprilično.  Za svaki proizvod ću napisati vrlo kratak dojam i linkati recenziju ako postoji. Ako vas zanima što sam to potrošila, nastavite čitati. 



Duchesse blazinice- odlične blazinice koje koristim za skidanje šminke i laka za nokte i odlične su u tu svrhu te se ne razdvajaju. Usto su vrlo povoljne.

Floralys antibakterijske vlažne maramice- mali paketić vlažnih maramica uvijek imam u torbi jer ne mogu podnijeti da su mi ruke prljave, a često nemam gdje oprati ruke. Ove su iz Lidla i sasvim su dobre.

Pepco vlažne maramice- vlažne maramice koje služe istoj svrsi kao i prethodne i također su odlične, a posebno mi se sviđa ovo preslatko pakiranje.

Balea jednokratne britvice- odlično obavljaju svoj posao, a nisu skupe.


Le Petit Marseillais šampon za masnu kosu (recenzija)- šampon koji mi se nije svidio i s kojime mi se kosa brzo mastila te nakon pranja nije baš lijepo izgledala. Lagano je isušivao kosu.

Pantene Aqua Light šampon- šampon koji je bio okej no nije mi se nešto posebno svidio. Kosa je bila okej oko dva dana. Fino miriše.

Batiste Cherry šampon za suho pranje-proizvod bez kojega ne mogu jer mi se kosa dosta brzo masti i u tome slučaju pomaže. Također ga volim koristiti i kada mi kosi nedostaje volumena jer daje volumen. Također mi je ovo pakiranje preslatko!

Garnier Fructis Oil Repair 3 regenerator- dobar regenerator, gušće teksture, lijepo hidratizira kosu, čini ju mekanom i zaglađenom te olakšava raščešljavanje.

Balea regenerator s kokosovom vodom (recenzija)- dobar regenerator koji nije baš najbolji što se tiče hidratacije, ali omekšava kosu i olakšava raščešljavanje.


Balea Cool Melon, Sweet Mango, Born to be Lazy sheet maske (recenzija)- nisam sigurna mogu se li ove maske još uvijek kupiti, no ako mogu, dobre su i meni su se svidjele. Fino mirišu, no Cool Melon miris mi je najmanje drag. Maske lijepo, ali kratkotrajno hidratiziraju kožu, čine ju mekom i glatkom. Odlične su kada vam je potrebno nešto više hidratacije, kada vam je koža umorna ili kao podloga za šminku, posebno ako ćete duže vrijeme nositi nešto težu šminku. Usto dolaze u ovom preslatkom pakiranju koje me osvojilo na prvu.

Victoria Beauty hijaluronski silikonski jastučići (recenzija)- proizvod koji me razočarao. Vrlo su nezgodni za korištenje i stalno padaju, a ne rade gotovo pa ništa.

Garnier Moisture+Relaxing sheet maska- maska mi se svidjela. Tanka je i odlične veličine te poprilično natopljena. Lijepo, ali također kratkoročno hidratizira. Ostavlja kožu mekom, zaglađenom i sjajnom te koža izgleda zdravije. Također je odlična kada vam je koža umorna i treba jaču hidrataciju te kao podloga za make up.


Mixa Hyalurogel Light krema za lice- vrlo lagana krema, ali dovoljno hidratantna za moju mješovitu kožu, bez da ju dodatno zamasti. Brzo se upija.

Labello Coconut lip butter (recenzija)- odličan proizvod koji pruža bogatu njegu suhim usnama. Usto predivno miriše. Međutim, ja ove maslace za usne ne mogu nigdje više pronaći i čini mi se da su povučeni iz prodaje što mi je jako žao jer se radi o odličnom proizvodu.

Balea hranjiva maska za lice u kapsuli (recenzija)- daje prosječnu hidrataciju, no nije ništa posebno. Nisam ih nosila tijekom noći već nekoliko sati prije spavanja jer ostaje ljepljiva na koži i ne bih mogla tako spavati.

Ziaja Natural Olive okoloočna krema (recenzija)- nije baš najbolja krema što se tiče hidratacije, no ako nemate suho i zahtjevno okoloočno područje bit će vam dobra.

Balea vazelin za usne- nije mi se svidio zbog teksture i mirisa, kao niti zbog toga što baš i ne pruža nekakvu njegu usnama. Klasični balzami za usne su mi puno draži.

Eveline Facemed+ hijaluronska micelarna voda za suhu kožu (recenzija)- odličan proizvod, uz Garnier dvofaznu micelarnu, najdraža micelarna voda. Odlično skida šminku, a ne isušuje nimalo.


L'Angelica uljni gel za tuširanje s arganovim uljem (recenzija)-vrlo bogat gel za tuširanje uz koji vam čak i ne treba nikakva mazalica poslije, već bih rekla da je i blago njegujuć, a nije mastan. Jedina zamjerka ide na miris koji nije baš najugodniji, no navikla sam se na njega.

Aveo Unicorn Magic gel za tuširanje- nije ništa posebno što se tiče teksture, ali miris je predivan i jako me podsjeća na ono okrugle tvrde karamele od jagode u bijeloj i crvenoj boji i uživala sam u mirisu.

Garnier Mineral Invisible antiperspirant- moj omiljeni dezodorans. Ugodnog je, ali nenametljivog mirisa, čini vas suhima cijeli dan i regulira neugodne mirise.


Balea Crazy Coco mousse za stopala- miris ovoga proizvoda nije me oduševio. Što se tiče djelovanja, nije baš nešto, pruža vrlo blagu njegu, tako da ako imate suha stopala, neće vam baš odgovarati. Tekstura ovoga proizvoda mi se jako svidjela, vrlo je lagana i prozračna.

Ziaja Goat's Milk krema za ruke i nokte- krema je dobra što se tiče njege ruku, brzo se upija i nije masna, no miris ove kreme mi se baš i nije svidio, dosta je intenzivan i ne sviđa mi se baš.

Avon Care Cocoa Butter krema za ruke (recenzija)-moja omiljena krema za ruke, odlično njeguje, nije masna niti ljepljiva, brzo se upija i miriše predivno.

Ziaja krema za ruke s proteinima svile i provitaminom B5 (recenzija)-kremica je sasvim u redu, upija se malo duže od Avonove kreme, ali nije masna. Miris me nije nešto posebno dojmio.


Essence The Gel Nailpolish u nijansi 63 Itsy Bitsy Blue Bikini- jedan od mojih najdražih lakova, jedno vrijeme sam samo njega voljela. Radi se o pastelnoj svijetlo plavoj boji koja nije toliko zamjetna na noktima, a izgleda lijepo. Lak nije najizdržljiviji, na noktima potraje oko 2 dana.

Hello Beauty make up spužvica (recenzija)-bila mi je dobra, no nakon što sam isprobala RT spužvicu, ona mi je postala draža jer je mekša i upija manje proizvoda.

Essence I ❤️ Nude mono sjenilo u nijansi 01 Vanilla Sugar- odlično sjenilo koje sam obožavala koristiti kao bazno sjenilo. Jako je mekano, lako se nanosi i blenda i jako mi je žao što je povučeno iz prodaje.

Maybelline Fit Me! Matte+ Poreless tekući puder u nijansi 110 (recenzija)-dobar svakodnevni puder s laganim do srednjim prekrivanjem.Nijansa je dovoljno svijetla što je uvijek za pohvalu, ali izbor nijansi baš i nije. Htjela bih jedino da je malo dugotrajniji.

Wet'n'Wild Megaglo paleta za konturiranje u nijansi Dulce De Leche (recenzija)- odličan proizvod, vrlo mekan, lijepo se nanosi i blenda bez problema te je dugotrajan. Jedino moram napomenuti da nijansa za konturiranje, nije pogodna za konturiranje, bez kao bronzer. Svijetlijom nijansom možete i setirati lice i odlična je i u tu svrhu.

Avon mat tester ruža za usne u nijansi Au Naturale- već sam nekoliko puta spomenula koliko volim ove ruževe i koliko su dobri. Jako su lagani, pigmentirani, mat finiša, dosta dugo traju. Au Naturale je nešto svijetlija nude nijansa, odlična za svaki dan.

Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural (recenzija)-moj najdraži korektor! Dugotrajan, dovoljno svijetao, odlično prekriva. Mislim da niti jedan post s potrošenim proizvodima nije prošao bez ovoga korektora, jer ga obožavam.

I to bi bili proizvodi koje sam ja u zadnje vrijeme potrošila, a što ste vi potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari