ESSENCE TOTALLY ME! EYESHADOW TOPCOAT// 01 DAZZLE ME!

by - listopada 11, 2017

Nedavno sam šetajući Mullerom vidjela ovaj proizvod i učinio mi je zanimljivim te sam ga odlučila kupiti. Na drogerijskom osvjetljenju mi je izgledao lijepo i odlučila sam ga kupiti. A je li mi se svidio ili sam požalila kupnju, saznajte u nastavku!


Proizvod dolazi u malenoj posudici napravljenoj od čvrste plastike, klasičnoj za pigmente te sadrži 2 grama, što će vam potrajati dosta dugo vremena. Možete ga kupiti samo u Mulleru po cijeni od 21,90 kn. Rok trajanja mu je 6 mjeseci od otvaranja.

Sastav: SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TALC, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, MAGNESIUM STEARATE, AQUA (WATER), p-ANISIC ACID, TIN OXIDE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


Iako je ambalaža kvalitetna, malo je neuredna. Kada otvorite poklopac na odvrtanje, ispod se nalazi još jedan poklopac i kada ga otvorite, proizvod se razleti posvuda i malo mi je nezgodno dozirati proizvodi. Noo, tu vjerojatno veliku ulogu igra i moja nespretnost, tako da spretnim ljudima ovo vjerojatno neće biti problem.



Proizvod dolazi u dvije nijanse, a ja sam odabrala nijansu 01 Dazzle me!, koja ima lagano srebrnakstu bazu koja nije baš vidljiva jer proizvod nije pretjerano pigmentiran, ali sadrži hrpu zlatnih šljokica. Izgleda predivno na očima, a posebno divno izgleda ukoliko ga nanosite mokrom tehnikom. Ovaj proizvod ne volim nositi samostalno na očima jer nije toliko pigmentiran, već preko drugih sjenila (kao topcaot, što mu i ime kaže), posebno zlatnih kojima daje posebnu šljašteću dimenziju. Proizvod je fino mljeven te dugotrajan- na očima izdrži cijeli dan. Pošto je proizvod u prahu preporučila bih vam da ga nanosite prije podloge, odnosno da prvo šminkate oči, a zatim lice, jer se trusi. Ukoliko ga nanosite običnom, a ne mokrom tehnikom, preslikava se. Proizvod se lako skida micelarnom vodom, no zna se dogoditi da pokoja šljokica zaluta.

Za kraj sam pripremila nekoliko swatcheva, da vidite kako proizvod izgleda. Na dnevnom svijetlu me nije oduševio, no što se tiče izgleda na sunčevoj svjetlosti, predivan je. Prva slika je slikana da dnevnom svjetlu, a ostale na sunčevoj svjetlosti.





Na kraju mogu reći da mi se ovaj proizvod jako svidio. U ljeto sam ga voljela nositi preko zlatnih i brončanih nijansi, a mislim i da će biti savršen u božićno vrijeme (iako ga slobodno možete nositi kad god to želite).

Jeste li isprobali ovaj proizvod?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari