NEW IN #5

by - srpnja 11, 2017

Nakon gotovo mjesec dana se vraćam pisanju postova jer su ispiti gotovi tako da sada imam vremena za pisanje i uživanje, a najbolji post za povratak je post s novim stvarčicama. Iako nisam pisala postove proteklih mjesec dana, proizvode sam isprobavala i kupila nekoliko novih. Tu se našlo podosta preparative i malo dekorative, a ako vas zanima što sam to kupila, nastavite čitati.



Kupila sam Avon Naturals piling za tijelo koji fino miriše i sasvim je solidan piling te kožu ostavlja mekom i glatkom. Među novim proizvodima se našao i Balea gel za tuširanje s mirisom čokolade koji miriše preeefino i sasvim je okej gel za tuširanje, premda meni skoro svaki odgovara, pa to imajte na umu. Smatram je to jeftinija verzija Palmolive čokolodnog gela za tuširanje, košta svega 6-7 kn.


Avon sprejeve za tijelo obožavam, tako da sam kupila i ovaj s mirisom jagode i bijele čokolade. Karakteristika je kao i svi Avonovi sprejevi, lijepo se raspršuje, osvježava, ali se miris kratko zadržava, o njima sam pisala ovdje. Miris ovoga je vrlo sladak, pomalo intenzivan te miriše kao miris za djevojčice, ali mi se sviđa. Uzela sam i Avon Skin so Soft depilacijsku kremu za lice koju još nisam isprobala, tako da vam ne mogu reći ništa o njoj.


Kupila sam i Garnier Mineral Invisible dezodorans koji je moj omiljeni dezodorans. Ima ugodan, ali ne prenepadan miris te djeluje cijeli dan. Kupila sam i Essence Camouflage korektor koji mi je sviđa, vrlo je lagan te pruža dobro prekrivanje. O njemu sam pisala ovdje.


Kupila sam i Balea pjenu za brijanje s mirisom lubenice i kokosa, jer kad vidim kokos, poludim i moram to kupiti. Pjena je odlična i svakako ju isprobajte jer za manje od 15 kn dobijete odličan proizvod! Čitala sam mnogo pozitivnih riječi o Baleinoj maski za stopala te sam ju odlučila isprobati. Za cijenu od 3 kn je solidna, ali ništa posebno, blago je hidratizirala stopala, ali nikakav poseban učinak nisam vijdela, krema ih hidratizira bolje.


Pošto sunce prži, morala sam kupiti i kremu za zaštitu od sunca, a izbor je pao na Dm-ovu marku Sunce Dance i njihovu dječju kremu za sunčanje sa spf 50,  pošto je to bio najveći zaštitni faktor koji sam mogla naći u trgovini, a vrlo je pristupačna. Još ju uvijek testiram na licu, a za tijelo je sasvim dobra. Kupila sam i Balea vodu u spreju jer me ove vrućine ubijaju i stalno pokušavam pronaći načine za osvježiti se. Koristim ju i kao fiksator za šminku, ali ne vam neće produžiti trajanje već samo sjediniti sve proizvode ili pojačati pigmentaciju pojedinih špricanjem na kist.


Trebala sam obnoviti zalihe nekih Balea proizvoda, jer ih redovito koristim, a i trebaju mi za jedan post koji pripremam, tako da se tu našla još jedna Balea pjena za brijanje, jer eto, jako je dobra, Balea šampon za dubinsko čišćenje kose koji stvarno dobro očisti kosu, ali isušuje te Balea regenerator s breskvom i kokosom koji obožavam, jako lijepo hidratizira i predivno miriše. Svi Balea proizvodi su vrlo povoljni, a ovima na slici cijena ne prelazi 20 kn.


Dm je imao ponudu svih Ziaja proizvoda, koji su bili na 1+1 gratis akciji, tako da sam kupila podosta njihovih proizvoda, jer taj brend volim i željela sam isprobati više njihovih proizvoda. Kupila sam dva njihova gela za tuširanje, jedan s kakaom, a drugi s kokosom. Mirišu predivno te su jako kremasti.


Kupila sam i dvije Ziaja kreme za ruke, jednu s proteinima svile i provitaminom B5 te drugu s arganovim uljem i glicerinom. Isprobala sam obje, ali vrlo malo i zasada mi se sviđaju, jedino miris nije baš najbolji za moj nos. Kupila sam i Ziaja maske za kosu u kozjim mlijekom koja je malo čudne teksture i mirisa, ali je predivna, odlično hidratizira kosu i čini ju jako mekanom.


Kupila sam i Ziaja Manuka Tree Puryfying dnevnu i noćnu kremu za lice. Dnevnu sam koristila i prije i poprilično sam zadovoljna, a s ostalim proizvodima iz ove linije me upoznala promotorica Ziaja proizvoda, pa sam kupila cijelu liniju, što zbog zainteresiranosti, što zbog 1+1 akcije.


Na ovoj slici je nastavak linije: Ziaja Manuka Tree gel za čišćenje lica te tonik za lice. Oba proizvoda su mi se svidjela a o ovoj liniji ću pisati u jednom od narednih postova, kako ih pošteno istestiram.


Posljednji Ziaja proizvodi su okoloočne kreme- jednu s maslinom i jednu s kozjim mlijekom. Obje su vrlo lagano teksture, trenutno koristim ovu s kozjim mlijekom i okej mi je, više o njoj ću pisati uskoro. Uzela sam Nivea Powder Touch dezodorans koji još nisam isprobala.


U jednoj trgovini svaštari na tramvajskoj stanici na trgu u Osijeku sam kupila ova tri Gabrini laka za nokte za 2,50 kn svaki što je jaaako jeftino. Isprobala sam samo bijeli lak za nokte i traje oko 3-4 dana, što je meni okej, samo što je dosta proziran te mi je trebalo oko 4 prijelaza pa punu boju.


S Ebaya sam si naručila ovaj predivni rose gold tapered highlighter kist koji mogu reći da je vrlo jefitn, a dosta kvalitetan. Lijepo kupi proizvod i nanosi ga na lice. Koristim ga za, kako mu i samo ime kaže, nanošenje highlightera.  Link je ovdje.


Kupila sam i Balea kremu za stopala koju sam koristila do sada nekoliko puta i zasada okej je, ništa posebno. Uzela sam i Balea uljni losion za tijelo koji je predobar, vrlo hidratnan, divne teksture, brzo se upija, savršen. Pošto mi je trebao novi lak za kosu, izbor je pao na Schwarzkopf Taft Power lak za kosu koji do sada nisam isprobala.


Na vikend akciji u Bipi kada je bio popust od 30% na sav make up, uzela sam nekoliko stvari, pošto sam bila u žurbi: Catrice Camouflage korektor u najsvjetlijoj nijansi 05, novu Maybelline Colossal Big Shot maskaru, koju baš nije lako uslikati i Essence Make Me Brow gel za obrve u tamnijoj nijansi. Sa svime sam vrlo zadovoljna.


Trebao mi je i novi sprej za zaštitu od topline i ponovno sam kupila Balea sprej za zaštitu od topline, koji mi je sasvim okej. U Mulleru sam kupila ovaj Aveo gel za tuširanje jer miriše predivno.


U Dm-u traje akcija na određene proizvode za kosu (Elseve, Pantene i mislim da postoji još nekoji brend) tako da sam uzela dva Elseve Extraordinary Clay šampona za kosu i masku prije pranja kose iz iste linije. Sa šamponima sam zadovoljna, dok masku još moram isprobati.


Kupila sam i dva Labello maslaca za usne, jedan s malinom, a drugi s kokosom. Čini mi se da izlaze iz asortimana jer im je u Dm-u cijena 10 kn, i ako uistinu izlaze jako mi je žao jer su odlični proizvodi, predivno hidratiziraju i predivno mirišu. U Mulleru sam kupila i ovaj Essence Totally Me! eyeshadow topcoat koji sjaji predivno i nijansa 01 Dazzle me! je predivna zlaćana šljokičasta nijansa.


Na sljedećem Bipinom vikendu gdje su na akciji bili proizvodi za lice, kupila sam Garnierovu dvofaznu micelarnu vodu koju sam dosada samo jednom isprobala i skinula je make up kao od šale te Garnier Aqua Bomb sheet masku koju volim.


Pošto mi se nešto dogodilo licu i čini mi se dehidrirano, uzela sam i Balea Aqua sheet masku i Balea Aqua serum. Masku još nisam isprobala,  a serum sam isprobala još prije i bio mi je dobar, a za sada ga još moram malo duže istestirati.


Naručila sam još neke stvari iz Avona: Avon Nutra Effects Velvet Soft Moisture univerzalnu kremu koju sam koristila prije i jako mi se svidjela, čak je bila i u jednim favoritima, lijepo hidratizira i brzo se upija, a bila je na sniženju za manje od 20 kn za 400 ml, kao i Avon Planet Spa Perfectly Purifying masku lice kojoj je cijena ista na sniženju, a nisam ju dosada isprobala. Uzela sam i Avon šiljilo jer mi je trebalo novo.


Posljednje dvije stvari su iz Mullera- Catrice Blush Artist paletu rumenila u nijansi 010 BronzEclat koju sam koristila jednom i svidjela mi se, izlazi iz asortimana i cijena joj je 17 kn, tako da požurite i počastite se njome. Uzela sam i Aveo odstranjivač laka za nokte koji mi je odličan, a jako je jeftin, cijena mu je manja od 5 kn.

I to je to, došli smo do kraja ovoga ogromnoga posta. Što ste si vi kupili nedavno?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari