BALEA & H&M MASKE ZA LICE

by - rujna 01, 2019

Maske za lice su nešto što jako volim isprobavati, pogotovo kada su zanimljivog dizajna, bilo same maske ili njezine ambalaže. Nedavno sam kupila ove sjajne Balea maske te H&M sheet masku koja obećaje sjaj koži. S oduševljenjem sam ih isprobala, a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!



Balea Gold&Rose Gold maske za lice dolaze u nešto većim vrećicama koje odgovaraju tonu same maske. Na poleđini se nalazi sastav, koji možete vidjeti na slici ispod, te kratak opis svake maske. Obje maske intenzivno hidratiziraju i učvršćuju; Gold maska sadrži ekstrakt alge i aloe veru, dok Rose Gold maska sadrži ekstrakt ruže i aloe vere. Maske su tanke izrađene od crne plastike, s metalik folijom na vrhu i izgledaju apsolutno prekrasno! Imaju odlično smještene otvore za oči, nos i usta te se sastoje od dva dijela i lako postavljaju i lijepo prijanjaju. Imaju intenzivniji ugodan miris, lijepo hidratizirajui osvježavaju, to ostavljaju kožu lagano ljepljivom te je odlična i ispod šminke koja odlično sjeda na kožu uz masku. Zaglade kožu. Nisu intenzivne kao neke druge slične maske, ali sam zadovoljna. Obje maske pružaju isti efekt, samo su druge boje. Nisu izazvale nikakve iritacije na koži.




H&M Glow-Pro sheet maska dolazi u preslatkom ružičastom pakiranju s mnoštvom slatkim aplikacija, hrane, duga, zvijezdica i srca. Na poleđini se nalazi sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Sama maska je bijele boje, srednje je tanka, otvori su dobro postavljeni i lijepo prijanja na kožu. Ugodnog je, svježeg mirisa i natopljena prozirnim gelastim serumom. Serum je vrlo lagan i relativno brzo se upije u kožu, no ostaje lagano ljepljiva na koži i odlična je i ispod šminke koja jako lijepo sjeda. Malo osvježi kožu i daje blagi, zdravi sjaj iznutra koji je vrlo suptilan i traje 2 do 3 dana nakon korištenja. Nije mi izazvala nikakve iritacije na koži.


Za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim maskama, Balea su predivnog izgleda, no nisu me oduševile efektom, dok je H&M maska prosječnog izgleda, ali pruža odlično djelovanje. 

Jeste li isprobali neku od ovih maski?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari