L'OREAL INFALLIBLE 24H – MATTE PUDER

by - srpnja 20, 2016

Pozdrav! Danas Vam donosim recenziju jednog od mojih najdražih, ako ne i najdraži puder – L'Oreal Infallible 24h mat puder. Prije svega, imam mješovitu kožu, masnu na T – zoni te bradi, a normalnu na ostalim dijelovima te sam dosta svijetle puti, pa ako se pronalazite u ovome, možda je ovaj puder idealan i za vas.


 
Puder dolazi u tubici od 35 mililitara s cijenom oko 90 kuna i koliko sam vidjela ima ga u svim drogerijama.  Puder je po meni lagane teksture, srednje gust, te daje srednje do jako prekrivanje. Kako mu i samo ime kaže, mat je finiša i brzo se suši te ga je potrebno što brže nanijeti na lice. Ja za nanošenje koristim ravno rezani kist za puder na koji nanosim malo po malo pudera i tako ga blendam. Iako je mat, ja ga setiram i puderom u kamenu pošto mi se lice na određenim mjestima jako masti i takav mi traje između 4 i 5 sati, ovisi i temperaturi, ali ne sklizne sa lica, uz uklanjanje viška sebuma i malo matiranja drži i dalje. Ne uvlači se u pore.


Sastav:

Moj je u nijansi 11 Vanilla, koja je po meni nijansa hladnog podtona i dovoljno svijetla (iako bi meni mogla biti i malo svjetlija, ali kada se dobro izblenda ne primjećuje se).

Sve u svemu, odličan puder, kojega definitivno planiram ponovno kupiti i koji je stvarno mat i traje dugo na nama s masnom kožom.



Jeste li vi isprobali ovaj puder i je li vam se svidio? Imate li neki puder sličan ovome koji preporučujete?

You May Also Like

0 komentari